Bezigheidstherapie vrijwilligers - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van Betty Hartog - WaarBenJij.nu Bezigheidstherapie vrijwilligers - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van Betty Hartog - WaarBenJij.nu

Bezigheidstherapie vrijwilligers

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty

27 Juli 2014 | Botswana, Ghanzi

De eerste week kregen we een lezing over het modisa project van onze manager Valentine.
Hij regelt alles hier.
We zijn met de bushman op pad geweest voor een bushwalk. De hele familie gaf uitleg over planten en omgeving en hoe vuur te maken. Dat deden ze daadwerkelijk voor, roosterden koffiebonen,
Larven! en hoe vocht te vinden en lieten ons stukjes wortel proeven, wat smaakte als "komkommer".
Vrijdagmiddag rond 4 uur gingen we op pad voor een wandeling van 3 kwartier o.l.v. Valentine naar onze slaapplek in de open lucht in een zoutpan. Hij vertelt veel over wat we tegenkomen.
We moesten zelf een kampvuur maken en om beurten wacht houden.
Het was heel leuk. Omdat Hans en ik wacht moesten houden van 6-7 'smorgens konden we de zo'n zien opkomen. De lucht kleurt eerst een laagje lichtblauw en daarop lichtrood en dan komt de zon prachtig.
Omdat iedereen verder lang sliep werd pas om half 11 de beddeboel geladen.
Daarna gingen we weer te voet terug. Weer met uitleg van onze gids over veel van hetgeen we onderweg tegen kwamen.

• 27 Juli 2014 - 18:19

John En Rita:

Hans en Betty
    Ontzettend leuk om jullie zo te volgen wat een schitterend avontuur
    Groetjes uit egmond

• 27 Juli 2014 - 20:53

Tannie:

hoi ome hans en tante betty wat leuk dat we jullie kunnen volgen genieten jullie er maar lekker van ik laat het mijn ouders ook lezen kunnen ze zien wat jullie allemaal beleven Groetjes Tannie en Arnold

• 27 Juli 2014 - 22:53

Gerrie Mesker:

Leuk om jullie te volgen, veel plezier. Groetjes Gerrie en Henk.

• 29 Juli 2014 - 17:20

M V DHeuvel:

leuk je verslag telezen en de groetjes van Martha en Rinus

• 30 Juli 2014 - 12:58

Jan En Hilda Den Hartog:

Hallo Hans en Betty, leuk om jullie te kunnen volgen. Heel veel plezier nog. Groetjes