Aanvulling weer week voorbij - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van Betty Hartog - WaarBenJij.nu Aanvulling weer week voorbij - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van Betty Hartog - WaarBenJij.nu

Aanvulling weer week voorbij

Door: Betty den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Betty

24 Augustus 2014 | Botswana, Ghanzi

Ik heb geen idee wat er allemaal gebeurt. Ondertussen tweede gedeelte blog ook kwijt. Tracht nu aanvulling voor laatste maal.
Hans is bezig geweest met palen slaan in de grond voor een eetkamervloer. Ondertussen zijn ook wat planken van de veranda van de tent van de manager gebruikt om de vloer aan te brengen. Ook moesten de balken worden geolied.
Een aantal malen gamedrive, die zeer bijzonder waren. Zoveel gezien en diverse keren. Zoals zebra, wildebeest, hartenbeest, giraf, impala, springbok, zelfs met jonkie. Het ene plaatje al mooier dan het andere.
Ook al vroeg op bushwalk waarbij we de nodige wetenswaardigheden hebben meegekregen.
Aantal dagen behoorlijk heet met erg koude nachten. Had zaterdagochtend, toen we om 7 uur wildebeest moesten gaan tellen erg koude handen. En toch hadden we een deken voor de kou mee.
Mijn beenwond ziet er volgens mij best uit. Genezing heeft zijn tijd nodig, denk ik. Voorlopig weer extra antibioticakuurtje.
Hans had last van duizeligheid. Eet nu pindakaas met suiker op brood en af en toe een snicker.
Gisteren genoten van prachtige zonsondergang. Al 360 graden ronddraaiend varieerde de kleur van rose en blauw tot oranje en rood. Werkelijk adembenemend.
Ook was deze week de zon oogverblindend fel tijdens de zonsondergang. Alsof ze haar laatste krachten wilde uitstralen.
Er zijn diverse plekken waar er witte of gele bloempjes aan de struiken of bomen komen. Het maakt het daar tot een kleurrijk geheel.
Ik hoop volgende week de blog zonder problemen te kunnen aanvullen. Allemaal tot dan.

• 24 Augustus 2014 - 20:24

Annie Versluis:

Leuk om wat te lezen over jullie belevenissen. Succes daar in de bush!

• 27 Augustus 2014 - 21:42

Erica Van Irsel:

Hoi Betty en Hans ,fijn dat het zo mooi is ,zoveel te zien als ik dat zo hoor dan ben ik wel een beetje jaloers .maar ben eigenlijk trots dat jij altijd al niet zo van beestjes moest hebben en nu eigenlijk daar in de wildernis zit en veel van die wilde beesten te zien krijgt super gaaf !!!! Hoe gast het met Hans al wat beter met zijn duizeligheid !!! Met ma gaat het wel redelijk is wel wat verward ,maar dat mag vraagt af en toe of jullie nog op vakantie zijn .verder is het hier goed .geniet ervan heel veel groetjes. Je zus

• 27 Augustus 2014 - 22:36

Bep Brouwer:

Hoi Hans en Betty, leuk om jullie te volgen via de digitale weg. Heerlijk genieten van alles daar. Wij vermaken ons hier ook wel. Kijk uit voor de wilde beesten en pas goed op elkaar. Groetjes van Aart en Bep.

• 31 Augustus 2014 - 00:13

Han En Janny:

Hoi Hans en Betty , erg leuk om jullie zo te kunnen volgen ! Kijk weer uit naar het volgende verslag van jullie . Groet Han en Janny

• 31 Augustus 2014 - 10:43

Willemijn En Leo:

Hallo daar leuk om jullie zo te kunnen volgen, ziet er prachtig uit. Veel succes nog met jullie project , groetjes uit termei